3) بهعنوان شخص سوم مکاتبه نکنید برای تثبیت مدیریت ، اغلب به شما توصیه میشود که در قالب شخص سوم مکاتبه کنید. به این ترتیب، امکان دارد تمامی دستاوردهای خود را لیست کنید ، بدون اینکه ظاهرا بلوفیزده باشید. مشکل اینجاست که 99 درصد افرادی که قسمت درباره ما» یا About us را روی وبسایت شما یا دیگر محلها میبینند ، خواهند فهمید که خودتان آن را نوشتهاید.
4) متخصص» بودن خود را به رخ مردم نکشید کلمه متخصص» تقریبا در کارآفرینی یک کلیشه است.
هرجایی نگاه کنید ، فردی را میبینید که خودش را طراح خطاب کرده است. اما با این همه ، لغت متخصص» تاثیرگذاری خود را از دست داده است. کلمه متخصص، اسما نادیده گرفته میشود. اگر شما آنچه را که میخواهید بیان کنید، بدون تمرین انجام دهید، آن موقع مردم عنوان شما (متخصص بودنتان) را خواهند دید.
اگر قادر نیستید آنچه را که به دانشآموزان، طرفداران و مشتریان خود آموزش میدهید را تکرار کنید ، در این صورت شما نیز اسما یک متخصص» خواهید بود. به جای این استراتژیهای شیک مفروض، بهترین روش این است که برند خود را از طریق اعتبار و ارتباط بسازید.
اگر فردی با چنین مواردی مواجه شود و آنها را دریابد، آن را بیان خواهد کرد. آنها میتوانند تقلید را حس کنند. اما زمانی که ببینند شما رفتاری واقعی دارید، به افراد دیگر نیز تاثیرگذاری برند شما را خواهند گفت. کیفیت چیز نادر و کمیابی است.
تا جایی که میتوانید از طریق ارتباط برقرار کردن متفاوت باشید. شما همیشه نمیتوانید در دسترس باشید. همیشه نمیتوانید به هر ایمیلی بدون درنگ پاسخ دهید، اما میتوانید تلاش کنید. این تلاش مورد توجه قرار خواهد گرفت و به شما کمک خواهد کرد. افراد از کسانی خرید میکنند که آنها را میشناسند، اعتماد دارند و به آنها علاقهمند هستند.
پیتر دراکر، مشاور و صاحبنظر معروف کارآفرینی و مدیریت میگوید: افراد با قلبشان خرید میکنند، نه با ذهنشان.» دیوید اوگیلوی، مجری افسانهای میگوید: مصرف کننده احمق نیست، او همچون همسر شما زیرک است». میتوانید تلاش کنید که برندتان به صورتی باشد که شما را دسترس ناپذیر کرده و ترفیع دهد، اما هرگز با مخاطبانتان ایجاد ارتباط نمیکند.
اگر هیچ ارتباطی نداشته باشید، آنها تعاملی نخواهند داشت. اگر هیچ تعاملی وجود نداشته باشد، نمیتوانید راهنماییهای اساسی دریافت کنید و انتقادات و پیشنهادها را از جانب مشتریان از دست خواهید داد.
http://cibr.ir/node-410
http://cibr.ir/node-407
کنفراسیون برند ایران
درباره این سایت